Kreutzfeld doet TararaBoem!

1 koning, 3 prinsessen, 1 waterput, 3 broers. Maar ook: een vitale fanfare en een prettig gestoorde toneelgroep. Een sprookje, muziek en toneel, dus. Een muziekvertelling. Of vertelseltjesmuziek.
Een oud sprookje uit Mallorca, op muziek gezet door Derek Bourgeois en speciaal voor fanfareorkest bewerkt door Bert Van Thienen, is voor de Koninklijke Fanfare De Berthoutzonen uit Hallaar KREUTZFELD Verein het uitgangspunt voor een unieke
samenwerking. Jeugdschrijfster Aag Vernelen bewerkt samen met regisseur Bart Michiels de tekst tot een multimediale en multimuzikale gezinsvoorstelling voor kinderen van 3 tot 103. Denk aan ‘Peter en de Wolf’.
Maar vergeet dat dan weer.

Wanneer:

Zaterdag 8 oktober om 14.30 en 20.00 uur in de gloednieuwe schouwburg van cc
Zwaneberg in Heist-op-den-Berg; reserveren kan via de website van De Berthoutzonen.

Zaterdag 29 oktober om 14.30 en 20.00 uur in de schouwburg van cc ’t Schaliken in
Herentals; reserveren kan hier.

Entree:

• Basistarief: €8,00
  • Reductietarief: €6,00 (groepen groter dan 15 personen, leden van de gezinsbond en leerkrachten)
  • -12: €2,50