KREUTZFELD LATE NIGHT!

KREUTZFELD VEREIN doet:

Affiche Kreutzfeld Late Night

Over Hete Heidi en de geur van schaamhaar.
Over paaldansen en Peter Pan.
Over rotte liefdes en een gouden onderbroek.

De aanzet voor de nieuwste productie van Kreutzfeld Verein was dit maal geen theaterstuk of bestaand verhaal. Deze keer werden zij geprikkeld door de uitstraling van Koetshuis Le Paige om hun nieuwste voorstelling vorm te geven. Hun geheime burleske fantasieën sloegen op hol en zo wordt Koetshuis Le Paige een tijdelijke zwoele nachtclub.
Het publiek krijgt een fragmentarisch palet van verhalen voorgeschoteld over liefdes en levens. Een bundeling van teksten en liedjes, waarin geen blad voor de mond genomen wordt.Prikkelend, bizar, humoristisch, wrang, intiem of confronterend.
Het personeel van de club mag dan misschien wat extravagant zijn, maar uiteindelijk zijn zij, net zoals u en ik, gewoon op zoek naar wat warmte, liefde en aandacht.
De live band zorgt voor de juiste jazzy mood, er wordt gedanst, gezongen en gefeest. Want alles verteert makkelijker met een goeie dosis ‘joie de vivre’!

Artistieke leiding:
Kaat In ‘t Ven & Thomas Stevens

Spel:
Steven Claes, Geert Craane, Sofie De Vry, Seline Geyzen, Kaat In ‘t Ven, Stefan Klockaerts, Tiny Nys, Jens Paeyeneers, Annelies Peelaers, Judit Schoors, Ruth Veraghtert

Muziek:
Jens Paeyeneers, Ilse Moubax, Paul Moreau, Stef Van Gorp