KREUTZFELD Verein doet: De Verbouwing!

De verbouwing

Ylka en Thomas laten hun huis verbouwen in de hoop hun huwelijksproblemen weg te timmeren. Er moet een muur komen om elkaar niet op de nek te zitten, een muur om te kunnen blijven communiceren.

Twee verbouwers voeren de opdracht uit. Al maanden zijn ze in de weer, omdat de plannen steeds opnieuw worden gewijzigd. Tot hoever moet de muur doorlopen? Mag Ylka Thomas kunnen zien als ze de trap afkomt? Wie besloot waar het deurtje van de meterkast kwam?

Er komen steeds meer barsten in de samenwerking. Onafwendbaar groeit de verbouwing uit tot een metafoor voor al het vergeefse geknutsel aan een niet-werkende relatie.

• Tekst: Theatergroep Carver
  • Spel: Silke Becu, Raf Jansen, Dirk Vandervelden, Stijn Van de Wiel
  • Regie: Michai Geyzen
  • Scenografie/techniek: Thomas Nagels, Thomas Stevens
  • Met deze voorstelling studeert Michai Geyzen af aan de opleiding dramadocent / regisseur van Toneelacademie Maastricht.

Praktisch: KREUTZFELD verbouwt:

In Herentals

• Boerenkrijglaan – De garage van de technische dienst (naast de kleuterschool)
  • 4-5-11-12-13/05 om 20u
  • Kaarten en info via onze eigen reservatiepagina.
  • In Turnhout

• Warandestraat 42 – Warande
  • Jong gewild – De Warande presenteert van 16 tot 19 mei in drie zalen de afstudeerprojecten van drie jonge Kempense theatermakers. Alle drie studeren ze af aan de Toneelacademie van Maastricht. Kom proeven van dit jong, aanstormend theatertalent. U kunt genieten van 2 voorstellingen voor de prijs van 8 euro.
  • 16/05 om 19u30 ‘Kaatje is verdronken’ (OEPS) + om 21u05 ‘De verbouwing’ (KREUTZFELD Verein)
  • 19/05 om 19u30 ‘Lee’ (CORPUS K) + om 21u05 ‘De verbouwing’ (KREUTZFELD Verein)
  • Meer info of kaarten via de website van de Warande of via 014 41 69 91.
  • Met de gewaardeerde steun van: Toneelacademie Maastricht, de Warande Turnhout, OPENDOEK, Stad Herentals