KREUTZFELD Verein doet 4 ZUSTERS

Vera, Martha, Marie en Lies. 4 zusters uit 1 stuk.

Een stuk over vroeger en nu, over hoe de ene met de andere verbonden is, over hoe alles met elkaar te maken heeft. Over heel wat.

Met dit stuk brengt KREUTZFELD Verein een kamersymfonie voor 4 vrouwenstemmen. Claire Swyzen schreef de wondermooie-maar-ultrabreekbare tekst in 2002 voor Antje De Boeck, Mieke De Groote, Els Dottermans en Chris Thijs.

15 jaar later vertaalt en verplaatst KREUTZFELD de tekst naar een intieme setting in het Koetshuis LePaige. Als toeschouwer word je mee uitgenodigd aan een tafel waar van het een het ander komt.

Het stuk wordt gespeeld voor maximaal 30 personen. Tijdig reserveren is dus aangeraden!

Tekst:                            Claire Swyzen

Spel:                              Leen Apers, Sofie De Vry, Kaat In’t Ven, Tiny Nys

Regie & Productie:     Bart Michiels, Thomas Stevens, Elke Van de Wouwer

Waar:                           Koetshuis LePaige, Nederrij 98